Follow my blog with Bloglovin

Candy

Nie mam czasu, czasu mi brak, czasu potrzebuję jak powietrza. Jaki dziś dzień? Co miałam zrobić? Czego nie zrobiłam? Niestety od jakiegoś czasu cierpię na chroniczny brak takowego. I niby nic w tym strasznego - czuję się tak od trzech lat. Jednak ostatnio czasu znowu mi ubyło! Niemal każdy dzień zapełniony, w kalendarzu same terminy z wykrzyknikami, weekendy do końca września zajęte! Matko! I wcale nie jest tak, że jakieś wielkie biznesy, spotkania, etc. Zwyczajne sprawy dnia powszedniego: praca, zlecenie, wesela, ortodonta, krawcowa, salon telefonii GSM, bank, rodzice, Jot., basen, spacer z psiapsiółą, sprzątanie, pranie, gotowanie.... "Jak w kołowrotku bezwolnie się kręcę....gubię wątek i dni".


W tym całym zamęcie przegapiłam moment chyba znaczący - rocznicę Słonecznego niezapominania. A jako osoba uwielbiająca wszelkie rocznice nie mogę sobie tego wybaczyć. Lubię rocznice gdyż pozwalają na chwile przystanąć i zastanowi się, podsumować to co było.

W kwestii bloga:
  • 35 postów
  • 8 990 wyświetleń strony z 27 krajów
  • 42% powracających czytelników
  • 103 komentarze
  • 18 obserwujących

W kwestii remontu:
  • nowy dach
  • rynny
  • nowe kominy
  • nowy układ pomieszczeń
  • wymienione okna na parterze
  • wymienione drzwi frontowe
  • wylewka w salonie
  • wybrana ziemia z całego parteru
  • nowa instalacja elektryczna
  • założony ogródek warzywny
  • jedna brzoskwinia i jedna wiśnia
  • agrest, jerzyna
  • nieskończona liczba kwiatków, pnączy i innej roślinności
  • własny lasek
  • może coś jeszcze - w tej chwili już nie pamiętam
Wiele blogowych przyjaźni - bezcenne.


Przy okazji rocznicy powinnam ogłosi Candy urodzinowe, jednak ogłaszać nie będę. Nawet się nad tym zastanawiałam, jednak doszłam do wniosku, że albo za bardzo przywiązuje się do swoich rzeczy, albo po prostu nie mam czego ofiarować. Mam nadzieję, że nie będzie mi to za złe poczytane.

Bardzo dziękuję wszystkim tym, którzy od początku ze mną są, tym którzy wspierają widocznie, przez zostawione komentarze oraz tym, którzy nie pozostawiają po sobie śladu. Może dziś ja poproszę o Candy komentarzowe z okazji rocznicy :)?

5 komentarzy:

  1. ja tam nigdt w tych wszystkich Candy nie biorę udziału, lepiej po prostu się blogowo uśmiechnąć i jest sympatycznie. Życzę następnych jubileuszy i następnych pięknych roślin w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy. Ostatnie zdjęcie boskie- w moich klimatach.Pozdrawiam i niech Twoje Niezapominanie rozkwita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aradhel! Najlepszą nagrodą dla czytelników są Twoje posty, a nie Candy :) :) :)
    Candy chyba nie jest obowiązkowe, ja o mojej rocznicy kompletnie zapomniałam, a minęła w maju!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń