Follow my blog with Bloglovin

Pierwsze wyróżnienie

Pierwsze i drogie sercu. Drogie nie tylko dla tego, że pierwsze - ale dlatego że od pierwszej - od jednej z pierwszych osób, które obdarzyły mnie sympatią w tym wielkim blogowym świecie.Sarenzir - dziękuję :)
Zabawa zobowiązuje mnie do napisania 7 rzeczy, o których nie wiecie. Trudno określić co wiecie a czego nie, lub czego się tylko domyślacie. No cóż spróbuję:
  1. W dzieciństwie marzyłam o zostaniu astronomem, gdyż całe noce wpatrywałam się w roziskrzone niebo odnajdując poszczególne konstelacje. Później obejrzałam jakiś dokument o astronomach, z którego wynikało, że w Polsce astronom nie ma przyszłości, bo nikt w ta dziedzinę nie inwestuje i zarobki głodowe. Zrezygnowałam z zawodu, ale w niebo wpatruję się nadal.
  2. Mam w głowie tysiące pomysłów i myśli w jednej sekundzie co sprawia, że brak mi często konsekwencji w działaniu i zanim skończę jedno zabieram się za następne.
  3. Powyższe sprawia również, że jestem mega niecierpliwą osobą i nigdy nie mogę doczekać się efektów końcowych danego przedsięwzięcia.
  4. Uwielbiam podróże samochodem, nawet w dalekie europejskie rejony. Mogę wówczas podziwiać zmieniający się krajobraz i robić zdjęcia przez szyby (jestem w tym mistrzynią).
  5. Rozmawiam ze zwierzętami, drzewami, owadami. Mówię do nich jak do ludzi wywołując tym samym zdziwienie tych ostatnich.
  6. Lubię przytulne klimaty - kakao wieczorową pora, pod kocykiem i z książką w ręku, pogaduchy z kumpelą w ulubionej czekoladziarni, pyszne śniadanka na patio pewnej restauracyjki w Sandomierzu. Mam swoje ulubione rytuały i miejsca, bez których obejść się nie mogę!
  7. Mimo swego wieku, nadal jestem małą dziewczynką. Czytam Harrego Pottera, chodzę do kina na Transformersy, mój ulubiony bohater to Piotruś Pan.
Ha! Wcale nie było tak ciężko!
Ja ze swojej strony chciałabym wyróżnić wszystkich blogowych przyjaciół. Jednak szczególne wyróżnienie i ten oto znaczek przekazać tym, z którymi czuję się blisko pomimo odległości nas dzielących. Wyróżnienie wędruje zatem do:
Jest 7 rzeczy o sobie i 7 finalistów. Jeżeli regulaminowi konkursu nie stało się za dość, proszę o wybaczenie ale nie wiem dokładnie jak powinien przebiegać plebiscyt ;)

4 komentarze:

  1. No tak.. myślałam, że jesteś moją "pokrewną duszą" :)Po przeczytaniu Twojej "7" jestem tego pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aradhel! Czuję się zaszczycona, bardzo, bardzo dziękuję :)
    A Twoje punkty 4, 5, 6 i 7 mogłyby być też i moimi punktami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję! Dla osoby nieśmiałej to wielka radość.
    Kurczę, z jaką łatwością wszyscy piszą swoje siódemki! A ja jeszcze nic... Piąty żywcem mogę skopiować :)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia!
    ps - uwielbiam tytuł Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszczerzymy się po prostu dziękczynnie:

    :D

    OdpowiedzUsuń