Follow my blog with Bloglovin

Zaczyna wyglądać


Po dłuuuuuuuuuuuuuugim etapie "nie wyglądania", nasz dom w końcu zaczyna dom przypominać nie tylko z nazwy. Pierwsze wrażenie po otworzeniu drzwi - wow! to tak to może wyglądać! - bo niby wyobrażałam sobie wszystko i w myślach już nawet meble układałam, ale... jednak ograniczona była ta moja wyobraźnia bo efekt zaparł mi dech.

Kuchnia 

Przedpokój

Salon

Teraz wszystko schnie i czeka na weekend majowy, a my napawamy się widokiem naszych zawilcowych polan.



4 komentarze:

  1. Nooo, wygląda coraz lepiej! Aż miło popatrzeć, jak się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrmrmrmrr ... to już wygląda :))) Teraz możesz przejść do etapu jaki kolor i jakie kafelki :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj przypominają mi się takie kuchnie, przedpokoje i salony. Co za emocje, co za radość. A dziś myślę "trzeba było zrobić tak, a tu tak"... Ale dobrze jest, jak jest.

    OdpowiedzUsuń